Opel Insignia Sports Tourer 1.5 Turbo Business Executive Cruise/Climate Navi NL Auto Trekhaak

n.o.t.k.

Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 92.777 km
Deuren 5
Kenteken J-055-LD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.490 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Opel Insignia Sports Tourer 1.5 Turbo Business Executive Cruise/Climate Navi NL Auto Trekhaak


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 92.777 km
Deuren 5
Kenteken J-055-LD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.490 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Boks
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan vd Dierenriem 51
Postcode 7324 AB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3603050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfboks.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - dec 2020

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 186 x 153 cm
Wielbasis: 283 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.405 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Typerend voor Duitse auto's als deze Opel Insignia Sports Tourer is dat een mooi ontwerp en uitstekende rijeigenschappen hand in hand gaan. De stijlvol getekende carrosserie verhult een state-of-the-art techniek, motorisch laat deze auto niets te wensen over en het weggedrag van de Insignia Sports Tourer is uitstekend. De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De leren bekleding maakt het interieur helemaal af! De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. De comfortstoelen zorgen voor een optimale zithouding onderweg. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen full map navigatiesysteem aan boord! Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Zoals van een eigentijdse auto verwacht mag worden, is deze Opel Insignia Sports Tourer voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Extra opties op deze auto zijn: DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Het rijden met deze Opel wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie