Bouwjaar | 06-03-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 241.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NL-877-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 8.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 241.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NL-877-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TwinCar VoF |
Contactpersoon | Robin van de Bunte |
Adres | Zwolseweg 412 |
Postcode | 7345 AG |
Plaats | Wenum-Wiesel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3121310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twincar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 151 cm
Wielbasis: 2.737 cm
Inhoud laadruimte: 540/1.530 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.564 kg
Laadvermogen: 686 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/60R16
Nette, goed onderhouden en complete Insignia Sports Tourer 1.6 CDTI 136pk Business+. Optisch en technisch een nette verschijning, alle bescheiden, zoals dubbele sleutels, (onderhouds)boekjes, enz., zijn compleet aanwezig, evenals een kloppend NAP rapport. Prijs is incl. BTW/BPM. Prijs voor export binnen de EU is € 5250,- ( excl. BTW/BPM), buiten EU € 7400,- (excl. BTW). Rest BPM is € 2150,-. Wordt afgeleverd met een nieuwe APK.
= Bedrijfsinformatie =
TWINCAR Zwolseweg 412 7345 AM WENUM WIESEL Tel.:+31 (0)6 - 22032363 Tel.:+31 (0)55 - 3121310 WWW.TWINCAR.NL Er worden geen extra afleverkosten in rekening gebracht bij onze occasions. Ondanks dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, vragen wij uw begrip voor het feit dat aan de specificaties in deze advertenties geen rechten kunnen worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.