Bouwjaar | 14-08-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.351 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 3.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.351 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Nunspeet (ASN) B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 2B |
Postcode | 8071 DA |
Plaats | Nunspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53954230 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicenunspeet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Ledig gewicht: 1.115 kg
Wielbasis: 244 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Leuke cabrio met uitstraling. De auto wordt afgeleverd met een nieuwe APK.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een jong dynamisch bedrijf, dat zich richt op de in en verkoop van jonge sportieve automobielen. Al onze auto`s worden voor aflevering nagekeken door een bij de BOVAG aangesloten garagebedrijf. Wij streven ernaar om een goed product af te leveren, en zorgen ervoor dat de klant uiterst tevreden is. Gezien onze jarenlange ervaring in de automotive branche, kopen wij doelgericht onze auto`s in bij gerenommeerde autobedrijven.
Standaard 3 maanden garantie op elke occasion boven de 4000 euro, die ook uit te breiden is na 6 maanden of 1jaar. Eigen ophaal en breng service van de auto bij eventuele pech. Wij staan altijd voor onze klanten klaar!
Ook ruilen wij uw auto, caravan, motor of boot in.
Wij kunnen uw aangekochte auto direct 24/7 op naam zetten en uw inruilauto vrijwaren
U kunt ook bij ons buiten de openingstijden terecht voor het maken van een afspraak in onze verlichte showroom.
AL ONZE AUTO`S STAAN SCHOON BINNEN IN ONZE VERLICHTE SHOWROOM. BUITEN DE OPENINGSTIJDEN, KUNT U BIJ ONS, NA EEN TEL. AFSPRAAK TERECHT VOOR EEN BEZICHTIGING, OOK OP ZONDAG.
Ons adres is:
Auto Service Nunspeet B.V.
Energieweg 2B
8071DA Nunspeet
Tel. 0341-276792
Mob. 06-53954230 (ook whats app)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.