Bouwjaar | 29-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.487 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-GSG-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.487 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-GSG-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf W. Karzijn & Zn. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderzeestraatweg West 91 |
Postcode | 8085 AC |
Plaats | Doornspijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)525 - 661215 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.karzijn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 510 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket 10: Garantie 3 maanden. Optioneel kunt u kiezen voor Basisgarantie Karzijn van 6 maanden. Meerprijs EURO 300.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
Verkoopprijs is inclusief beurt, een geldige APK van minimaal 12 maanden, de kosten van het ter naam stellen en poetsbeurt .
Inclusief afleverpakket 10: Basisgarantie Karzijn van 3 maanden.
Trekgewicht aanhangwagen geremd: 1100 kg; ongeremd: 510 kg.
Kom langs voor een bezichtiging en/of maak alvast een afspraak voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Wij van AUTOBEDRIJF KARZIJN streven naar het leveren en onderhouden van kwalitatief hoogwaardige auto's in alle prijsklassen. U kunt bij ons terecht voor alle merken auto's.
Al ruim 30 jaar de Peugeot en Citroën specialist in Doornspijk en wijde omgeving. Wij gaan voor betaalbaar en goed!
Met eerlijk zaken doen, een goede bereikbaarheid, ruime openingstijden en passie voor auto's ontzorgen wij dagelijks onze klanten. Wij kunnen u ook helpen en begeleiden bij het verzekeren en/of financieren van uw auto.
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beďnvloeden.
Wij hopen u te mogen begroeten, en u te mogen adviseren bij het aankopen van uw nieuwe auto! Bekijk onze eigen website voor een uitgebreider fotocollage van onze occasions.
U kunt ons telefonisch bereiken op 0525-661215. Graag tot ziens in onze showroom!
OPENINGSTIJDEN:
Maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 08:00 - 16:00 uur
Zondag gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.