Bouwjaar | 24-11-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 337.263 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-SB-TV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 995,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 337.263 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-SB-TV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Ter Laare B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Brink 24 |
Postcode | 7317 BE |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15118089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisterlaare.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.002 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.567 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Autohuis Ter Laare biedt deze Peugeot 206 1.6 16V Griffe aan. Deze 5-deurs auto is voorzien van opties waaronder vol leder interieur, lederen stuurwiel, climate control, 15'' lichtmetalen velgen, elektrische spiegels, centrale vergrendeling en elektrische ramen.
Het is een heerlijke rijdersauto die niet alleen zuinig is, maar ook lekker doorrijdt als het nodig is. Ondanks de hoge kilometerstand van 337.263 (met Nationale Autopas, dus een logische stand) rijdt en schakelt de auto nog perfect en ziet het interieur er nog keurig uit (ook stuur nog heel). Minpuntje is het ABS lampje (geen afkeurpunt). De auto is altijd keurig onderhouden en heeft afgelopen augustus zijn laatste onderhoudsbeurt gehad. De APK is nog een half jaar geldig! Alle boekjes en documentatie is aanwezig. Kom snel langs en laat u overtuigen van deze leuke en praktische auto!
= Bedrijfsinformatie =
Volg ons ook op Facebook en Instagram @autohuisterlaare !
De prijs van deze auto betreft een rijklaarprijs, dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren.
Wilt u uw huidige auto inruilen? Stuur dan een paar foto's naar ons e-mailadres of via WhatsApp (+31615118089). Vermeld ook de huidige kilometerstand en een eventuele richtprijs.
Wij werken momenteel op afspraak!! Graag zouden wij u verzoeken ons van tevoren te bellen om een afspraak te maken zodat u niet voor een dichte deur komt te staan.
Tenaamstellen en vrijwaren is bij ons 24/7 mogelijk!
Autohuis Ter Laare B.V.
Lage Brink 24
7317BE
Apeldoorn
Voor vragen of reacties zijn wij te bereiken via:
E: info@autohuisterlaare.nl
T: 055 234 0538
T: +316 15 118 089 (ook WhatsApp)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.