Peugeot 206 SW 1.6-16V Quiksilver

€ 995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-11-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 251.907 km
Deuren 5
Kenteken 11-PT-JP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Peugeot 206 SW 1.6-16V Quiksilver


€ 995,-

Algemeen

Bouwjaar 25-11-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 251.907 km
Deuren 5
Kenteken 11-PT-JP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dayi Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Waterstraat 103
Postcode 6541 TE
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55722482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dayiautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.048 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.563 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

APK TOT 08-09-2024 LICHT GELUID BIJ DE BAK VERDER RIJD EN SCHAKELT GOED,ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN AUB 06-55722482

= Bedrijfsinformatie =

WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B. BELLEN KAN NAAR 06-55722482 of 024-3792800.

Alle occasions zijn voorzien van NAP- rapport en wij selecteren onze occasions op basis van jarenlange ervaring en vakkennis. Door de drukte hebben we niet altijd de gelegenheid om de mails te beantwoorden. Graag alleen telefonisch reageren, kijk eventueel op onze website voor meerdere occasions. www.dayiautos.nl.. Mobiel: 024-3792800. Bellen mogelijk tot 18:30 uur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie