Bouwjaar | 09-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.801 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-333-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 9.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.801 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-333-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HVM Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rubensstraat 38 |
Postcode | 3781 VM |
Plaats | Voorthuizen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83250853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hvmnederland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 570 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3973 x 1739 x 1471 cm
Wielbasis: 254 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
HVM Nederland is een jong en transparant autobedrijf gevestigd op de Veluwe.
Omdat wij dagelijks opzoek zijn naar betaalbare occasions, zijn wij niet altijd aanwezig, het is daarom verstandig om even te bellen voordat u bij ons langskomt.
Elke occasion die bij ons verkocht wordt is van te voren technisch en optisch geďnspecteerd, en op vakkundige wijze klaargemaakt. Wij beschikken over een werkplaats en een poetsruimte, maar doen geen werk voor particuliere klanten. Zo kunnen wij onze volledige aandacht richten op het klaarmaken van onze eigen voorraad. Ten slotte heeft het kunnen aanbieden van betaalbare top-occasions voor ons de hoogste prioriteit.
Wij zijn dagelijks bereikbaar van 9.00u tot 21.00u op 0683250853.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-208 | Klein maar verfijnd
Een elektrische auto wordt gekocht om... de elektrische aandrijving! Dat ligt voor de hand, maar het brengt wel een uitdaging met zich mee. Omdat alles om de techniek draait, is het belangrijk om continu actueel te blijven. Voor modeljaar 2024 is de Peugeot e-208 daarom voorzien van een nieuwe elektrische aandrijflijn.
De Peugeot e-208 voor modeljaar 2024 heeft een groot bereik dankzij een sterke, maar zuinige elektromotor. Gedraagt zich desondanks zo veel mogelijk als een conventionele auto.
Plus
- laag verbruik / groot bereik
- Unieke rijervaring dankzij i-Cockpit
- prima rijeigenschappen
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Niet leverbaar met Focal-audio
- Matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
De Peugeot 208 is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het front is opnieuw getekend voor een nog scherpere aanblik. De uitrusting is rijker geworden en het infotainment-systeem laat zich voortaan eenvoudiger bedienen. De aandrijflijn van de elektrisch aangedreven e-208 is sterker en zuiniger geworden, met een grotere actieradius als bijkomstigheid.
Het heeft allemaal tot gevolg dat het verschil tussen de compacte en middelgrote modellen van Peugeot kleiner is geworden. De ruimte en de wegligging blijven die van een compacte auto, maar de verfijning staat nu op een hoger niveau.