Bouwjaar | 11-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.414 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-449-JN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 34.937,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.414 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-449-JN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mulders Tiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Franklinstraat 2 |
Postcode | 4004 JK |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 616147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulders-autogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Modelcode: 1PP8
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 445 x 184 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.738 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieur: Kunstleder / alcantara gris greval lichtgrijs, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 32 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,5 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Mulders standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; 12 maanden SPOTiCAR garantie, 12 maanden SPOTiCAR pechhulp Europa, Afleverbeurt, Apk keuring, RDW-leges
Geen andere techniek heeft in deze eeuw de automobiel zo veranderd als de hybridetechniek. Ook deze Peugeot 3008 is zo'n technisch hoogstandje. Deze is van het bouwjaar 2021 en heeft 71414 kilometer gelopen. Deze hybride auto heeft een combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. Deze Peugeot 3008 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten. De verwarmbare voorstoelen zijn voorzien van massagefunctie. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Snelheid, omgevingsinfo, navigatie en communicatie... Het digitale dashboard geeft alles realtime weer. De 360 graden camera kan het blinde vlek probleem van de achteruitkijkspiegel oplossen, waardoor ongevallen worden voorkomen. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. Muziek luisteren onderweg was nog nooit zo'n genoegen! Het high performance audiosysteem levert een unieke geluidservaring. Met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry is deze auto helemaal compleet.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Hou zicht op de weg e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.