Bouwjaar | 13-02-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NS-RZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NS-RZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHuysGroenlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bleumkeskamp 10 |
Postcode | 7261 AR |
Plaats | Ruurlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55836182 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuysgroenlo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2002 - jul 2005
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 176 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.299 kg
Laadvermogen: 624 kg
GVW: 1.923 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Beste klant,
Welkom bij Autohuys, uw betrouwbare autoleverancier sinds 1976. Wij bieden nu Click & Collect aan en maken online verkoop mogelijk! Het is raadzaam om een afspraak bij ons in te plannen, zodat u en wij verzekerd zijn van een efficiënte service zonder lange wachttijden. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat uw occasion voor u klaarstaat. Bezorging in heel Nederland is mogelijk, tot aan uw deur.
Met ruim 46 jaar ervaring verkopen wij betrouwbare, goedgekeurde occasions. In 2019 zijn wij verkozen tot beste Autobedrijf van Oost Nederland! In 2020 waren we genomineerd en 98% van onze klanten is tevreden. Bij ons betaalt u geen rijklaarkosten. Alle auto's zijn voorzien van een Nationale Autopas, wat garantie biedt op de juiste kilometerstand. We zijn RDW erkend en zetten de auto ter plekke op uw naam, inclusief vrijwaring. Ook werken we samen met erkende BOVAG partners en adviseren we graag waar u de auto het best kunt onderhouden, bij een vakgarage waar wij volledig achter staan.
Geïnteresseerd in een auto? Maak dan van tevoren een afspraak, zelfs op zondag, via TEL: 06-55836182. Voor inruil is de beste optie om langs te komen, zodat we de juiste prijsindicatie kunnen vaststellen. Indien dit niet mogelijk is, ontvangen we graag een uitgebreide e-mail of WhatsApp met een goede beschrijving van uw auto, inclusief foto's en een prijsindicatie.
Inruil is altijd mogelijk, ongeacht het bouwjaar of de staat van de auto. We streven ernaar om de informatie op onze website zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Echter, fouten zijn nooit uit te sluiten. We raden daarom aan om niet alleen op deze informatie te vertrouwen, maar bij aankoop de zaken te controleren die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Met vriendelijke groet,
Nordin Boumedien
Autohuys
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.