Bouwjaar | 05-08-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.584 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 17-JPN-2 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 9.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-08-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.584 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 17-JPN-2 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roordink Automotive Putten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoge Eng Oost 191 |
Postcode | 3882 TM |
Plaats | Putten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 268746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roordink-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4440 x 1817 x 1427 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.498 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.598 kg
Max. trekgewicht: 1.270 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Chique Peugeot 308 CC Feline van bouwjaar 2009. O.a. voorzien van; climate control, cruise control, stoel-verwaming, nekverwarming, windscherm, navigatiesysteem, elektrisch verstelbare voorstoelen met memory, automaat, elektrische verstel & inklapbare buitenspiegels, elektrische ramen, trekhaak, lichtmetalen velgen en parkeersensoren.
*Distributieketting is vervangen bij 128787 km - 16-06-2023*
APK is geldig tot 02-2025.
Vanzelfsprekend worden reservesleutel, onderhoudsboekjes en nationale autopas meegeleverd.
Zie voor alle 37 foto's onze website: www.roordink-automotive.nl
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk, voor een prijsindicatie graag foto's sturen naar 06- 23 06 80 64 (whats-app).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.