Bouwjaar | 05-12-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XTB-78 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-12-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XTB-78 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Holthuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meniststraat 24 |
Postcode | 7091 ZZ |
Plaats | Dinxperlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 652987 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-holthuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Goed uitziende Peugeot 308 Station met 1.6 BLEU HDi diesel motor met 6 versnellingsbak.
Rondom wat lichte gebruikerssporen vrnl. op de achterbumper.
Verder erg mooi in de lak.
Uitgevoerd met o.a. 5-spaaks lichtmetalen wielen met 205/50R17 zomerbanden.
Technisch in goede staat.
De distributieriem is aan vervanging toe.
De trekhaak is voorzien van een 13-polige stekker.
Uitgevoerd met reservewiel.
Onderhoudsboekje en 2e sleutel aanwezig.
De auto wordt afgeleverd met nieuwe APK.
= Bedrijfsinformatie =
De getoonde prijs voor deze occasion is inclusief alle onvermijdbare kosten (kenteken tenaamstelling en eventueel een RDW vrijwaring voor uw inruil auto/caravan), maar exclusief het afleverpakket.
Ook als u niet kiest voor een afleverpakket zullen wij zorgen voor een correcte aflevering! De getoonde prijs is zonder Bovag garantie.
Kiest u voor Bovag garantie dan zijn er verschillende afleveringspakketten mogelijk; Standaard, Extra of Compleet.
Kijk ook op onze website voor meer informatie en prijzen.
U kunt ook bellen: 0315-652987 of mobiel: 06-53203331.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.