Bouwjaar | 20-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.061 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-SNS-79 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.061 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-SNS-79 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Marius van Gessel |
Contactpersoon | Marius van Gessel |
Adres | Engelenburgstraat 2 |
Postcode | 7391 AM |
Plaats | Twello |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28881919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mariusvangessel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 182 x 156 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.362 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Frisse correct onderhouden handgeschakelde Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi Euro-5 diesel met trekhaak, cruise-control, airco en Apk.
De Onderhoudsgeschiedenis is keurig in beeld.
Motor, onderhoud, koppeling, remmen, airco, uitlaat en de 16" 4-seizoens Michelin banden zijn dik in orde.
Ons exemplaar is verder rijk uitgerust met cruise-control, climat-control met airco, trekhaak met extra witte plaat en tal van interessante snufjes.
Apk: 11-08-2024
1400 kg trekvermogen.
Op dit moment worden niet alle XC90 / V70 / XC70 / XC60 modellen geadverteerd. Bel gerust of uw smaak er tussen zit.
Wij hebben altijd een ruim aanbod aantrekkelijk geprijsde bijtellingsvriendelijke Volvo's.
Gelieve vooraf even belletje te doen voor een bezichtiging.
Uiteraard ben ik ook via WhatsApp bereikbaar.
Overschrijven kan hier 24/6
Zondag gesloten
Klaarmaken voor export incl. alle benodigde documenten is ook mogelijk.
Mailen mag, bellen is een stuk gezelliger en geniet dus mijn voorkeur.
Wilt u in de avond langskomen voor een bezichtiging dan kan dat in overleg.
Deze Peugeot 308 SW komt uit 2013, werd geleverd van 01-04-2011 tot 31-01-2014 en kostte toen € 25.770,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1560 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,2 liter per 100 km en hij weegt 1362 kg. De APK is geldig tot 11-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 451,33 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.