Bouwjaar | 18-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.704 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-XBN-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.704 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-XBN-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Willemsen B.V. |
Contactpersoon | Sjaak Reulink |
Adres | Ulftseweg 87-A |
Postcode | 7064 BC |
Plaats | Silvolde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 324150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abwillemsen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 185 x 146 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 2.265 kg
Max. trekgewicht: 775 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Grote onderhoudsbeurt en APK (inbegrepen à € 550): Grote onderhoudsbeurt. Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; (Groot) Onderhoud volgens fabrieksschema, 12 maanden Bovag garantie, Hulppakket met lampenset, Minimaal 12 maanden A.P.K., Minimaal halve tank brandstof, geheel reinigen en poetsen van de auto. Deze auto is verkrijgbaar met dit afleverpakket in plaats van het standaardpakket voor een meerprijs van € 550,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Technische controle een geldige APK (€ 454,55 korting): Auto geheel controleren en een geldige APK
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Grote onderhoudsbeurt en APK"): Geen BOVAG garantie
Laat u niets wijsmaken, deze Peugeot 508 biedt alles wat u van een auto verlangt. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Peugeot over uitstekende prestaties. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Het audiosysteem laat zich gemakkelijk bedienen met de audiobediening op het stuurwiel. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Peugeot met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. U bent in deze Peugeot ook voorzien van cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
In de Peugeot 508 heeft uw veiligheid en
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.