Bouwjaar | 07-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-140-BK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
€ 47.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-140-BK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ridderhof |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisbergseweg 10 |
Postcode | 7255 AE |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 461947 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoridderhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
PEUGEOT 508 PSE HYbrid 360PK e-EAT8 | Panoramadak | 7,4 kW On-board charger
- Kenteken: S-140-BK
- Merk: Peugeot
- Model: 508
- APK tot: 07-06-2025
- Tellerstand: 39140 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat 8
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: NOIR PERLA NERA
- Kleur interieur: Antraciet
- Interieurnaam: Half leder / alcantara
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 5G06
- Vermogen: 264 kW / 360pk
- Ledig gewicht: 1825 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 437 cm
- Breedte: 185 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 159 - 174 per kwartaal
- Fabrieksgarantie tot: 07-06-2023
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 24
- Emissieklasse: Euro 6
Exterieur
- Elektrisch bedienbaar schuif/kanteldak
- Handsfree achterklep
- Metaalkleur vernis
- Vermoeidheidsherkenning
- Zwarte hemelbekleding
Overige
- 10 inch HD touchscreen
- 12V aansluiting achterin
- 12V aansluiting in bagageruimte
- 12V en USB (met connectiviteit) aansluiting voorin
- 2 leeslampjes achter
- ABS, ERV en NRA
- Achterbank met neerklapbare rugleuning 2/3 1/3
- Achterbumper met laterale spoilers en PSE-logo in zwart
- Active Lane Departure Warning
- Active Safety Brake met camera en radar (automatisch noodremsysteem) met distance alert (waarschuwing dreigende aanrijding)
- Adaptieve cruise control met Stop & Go-functie
- Adaptieve frontairbags bestuurder en voorpassagier (passagiersairbag uitschakelbaar met sleutel), zij-airbags bestuurder en voorpassagier, window-airbags voor en achter
- Air Quality System
- Aluminium pedalen en voetsteun voor de bestuurder
- Antidiefstal alarm (inbraakbeveiliging, interieurbeveiliging en beveiliging tegen wegslepen), diefstalbeveiliging op de sloten en supervergrendeling
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Automatisch inschakelende verlichting
- Automatische elektrische parkeerrem en Hill Start Assist
- Automatische follow-me-home functie
- Bandenreparatieset: 12-volt compressor met geïntegreerde manometer, fles met sealvloeistof met geïntegreerde slang
- Beide voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Bekerhouders voorin met blauwe LED-omranding
- Bekleding combinatie van leder, alcantara en 3D-geweven stof
- Bestuurdersstoel met AGR-kwalificatie
- Blauwe sfeerverlichting op het dashboard, de portierpanelen en de middenconsole
- Buitenspiegelkappen in kleur carrosserie
- Camera's voor en achter 360° Visiopark 2
- Climate control links/rechts gescheiden regelbaar
- DAB+ digitale radio
- Dashboard afgewerk met sierstiksel in Kryptonite
- Dodehoekbewaking
- Draadloze telefoonlader
- Elektrisch bedienbare lendensteun
- Elektrisch bedienbare ruiten met eentrapsbediening en klembeveiliging voor en achter
- Elektrisch verstelbare en inklapbare en verwarmde buitenspiegels met led-instapverlichting
- Elektrisch verstelbare stoelen me
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.