Bouwjaar | 31-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.172 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-914-NP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.172 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-914-NP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Aal-Storteboom Dieren Bosch Car Service |
Contactpersoon | Corné van der Poel |
Adres | Nijverheidslaan 2 |
Postcode | 6951 KN |
Plaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)313 - 415286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28262738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aal-storteboom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2020 - jun 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 2.027 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Full Service Pakket: o 12 maanden Bovag garantie* o Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema o Nieuwe APK (indien < 6 maanden) o Controle van alle vloeistoffen o Reiniging van het in/exterieur o €25,- brandstof o Tenaamstelling van de auto o Vrijwaren van de inruil auto (indien van toepassing) o * Garantiewerkzaamheden dienen door Autobedrijf Aal-Storteboom Dieren te worden uitgevoerd
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
De vormgeving van deze Peugeot 508 SW is stijlvol maar ingetogen en dat maakt meteen duidelijk dat u van deze auto pure kwaliteit mag verwachten. Een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Peugeot 508 SW is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Relaxt én fit op weg? Dan geniet u zeker van de Agr comfortstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Dankzij het digitale dashboard in deze auto kan u de interface van uw cockpit personaliseren. Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem (met DAB-radio!) en het full map navigatiesysteem. Als u wilt kunt u beiden zelfs met uw stem bedienen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
Geavanceerde technische sys
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.