Peugeot 508 SW 1.6 THP Active Ecc Cruisecontrol Navigatie Panoramadak Achteruitrijcamera Pdc Isofix Trekhaak

€ 4.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-05-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 230.153 km
Deuren 5
Kenteken 64-RJB-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Peugeot 508 SW 1.6 THP Active Ecc Cruisecontrol Navigatie Panoramadak Achteruitrijcamera Pdc Isofix Trekhaak


€ 4.450,-

Algemeen

Bouwjaar 30-05-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 230.153 km
Deuren 5
Kenteken 64-RJB-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam STM Auto's
Contactpersoon Andre Hoegen
Adres Engweg 23a
Postcode 3882 AJ
Plaats Putten
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30365610 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stmautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2010 - mrt 2014

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 185 x 148 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Auto is afkomstig van de 2e eigenaar

= Bedrijfsinformatie =

BEZICHTIGING ALLEEN OP AFSPRAAK, WIJ ZIJN NIET ALTIJD AANWEZIG!

OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, GRAAG EVEN BELLEN VOOR DAT U VERTREKT.

VOOR MEER INFORMATIE KUNT U CONTACT OPNEMEN MET ANDRE, tel: 06-30365610

ADRES: ENGWEG 23A 3882 AJ PUTTEN

VOOR MEER FOTO'S ZIE ONZE WEBSITE WWW.STMAUTOS.NL

OP ZONDAG ZIJN WIJ GESLOTEN.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie