Peugeot E-208 EV Allure Pack 50 kWh overheidssubsidie elektrische auto 2024 ¤ 2000,- Mogelijk

€ 23.895,- incl. BTW

Bouwjaar 22-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.192 km
Deuren 5
Kenteken R-598-XN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot E-208 EV Allure Pack 50 kWh overheidssubsidie elektrische auto 2024 ¤ 2000,- Mogelijk


€ 23.895,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.192 km
Deuren 5
Kenteken R-598-XN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mulders Culemborg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rolweg 45
Postcode 4104 AV
Plaats Culemborg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 470960 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mulders-autogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023

Technische informatie
Koppel: 260 Nm

Aandrijving
Actieradius: 362 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 175 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg

Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 100 kW

Interieur
Interieurkleur: half leder half stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Mulders standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; 12 maanden SPOTiCAR Garantie, 12 maanden SPOTiCAR Pechhulp Europa, Afleverbeurt, Apk keuring, RDW-leges

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min

* overheidssubsidie elektrische auto 2024 € 2000,- Mogelijk dit dient u zelf te regelen.

Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze Peugeot e-208 kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. CO2-uitstoot? Met de elektromotor rijdt u stil en schoon! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Het audiosysteem bedient u blind met behulp van de audiobesturing op het stuur. Veilig en praktisch! De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het full map navigatiesysteem. Smartphone opladen onderweg? Dat gaat supergemakkelijk door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Connected drive services speelt uw lievelingsmuziek draadloos af. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. In deze Peugeot kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Autosleutels? Overbodig. Met de elektronische token op zak stapt u zo in en met een druk op de start-stopkn

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen

Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?

Autotest | Peugeot 208 Verleidelijke lijnen

De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.

Plus

  • rijdt zo goed als hij eruit ziet
  • slimme iCockpit
  • moderne uitrusting

Min

  • verhoging in vloer bij e-208
  • onwennige bediening infotainment-systeem
  • matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak

Conclusie

Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.

Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.

Deel deze advertentie