Peugeot E-208 EV GT 350 50 kWh | Apple Carplay / Camera / Climate

€ 23.897,- incl. BTW

Bouwjaar 17-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 32.220 km
Deuren 5
Kenteken R-409-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot E-208 EV GT 350 50 kWh | Apple Carplay / Camera / Climate


€ 23.897,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 32.220 km
Deuren 5
Kenteken R-409-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mulders Tiel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Franklinstraat 2
Postcode 4004 JK
Plaats Tiel
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 616147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mulders-autogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023

Technische informatie
Koppel: 260 Nm

Aandrijving
Actieradius: 351 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 175 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg

Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 100 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Mulders standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; 12 maanden SPOTiCAR garantie, 12 maanden SPOTiCAR pechhulp Europa, Afleverbeurt, Apk keuring, RDW-leges

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min

U zult het zien: overstappen naar elektrisch rijden kost u geen enkele moeite als u kiest voor deze Peugeot e-208. Met de elektromotor zoeft u fluisterzacht over de weg. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Deze Peugeot is voorzien van spraakbediening voor het full map navigatiesysteem en voor het audiosysteem met DAB-ontvangst. Maar u kunt ook de knoppen op het stuur gebruiken. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Peugeot zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. En deze auto heeft ook lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.

Deze Peugeot is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Bij afslaan en inhalen waarschuwt de actieve dodehoekdetectie meteen als er gevaar is vanwege voertuigen buiten uw zichtveld.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen

Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?

Autotest | Peugeot 208 Verleidelijke lijnen

De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.

Plus

  • rijdt zo goed als hij eruit ziet
  • slimme iCockpit
  • moderne uitrusting

Min

  • verhoging in vloer bij e-208
  • onwennige bediening infotainment-systeem
  • matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak

Conclusie

Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.

Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.

Deel deze advertentie