Polestar 2 Long Range Dual Motor 408PK | 360 camera | geventileerd leder | control adaptief

€ 42.899,- incl. BTW

Bouwjaar 14-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 29.958 km
Deuren 5
Kenteken J-467-KH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Polestar 2 Long Range Dual Motor 408PK | 360 camera | geventileerd leder | control adaptief


€ 42.899,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 29.958 km
Deuren 5
Kenteken J-467-KH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nieuwenhuijse Apeldoorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paramariboweg 68
Postcode 7333 PB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 2061150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nieuwenhuijse.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 660 Nm

Aandrijving
Actieradius: 470 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 461 x 189 cm
Wielbasis: 274 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.098 kg
Laadvermogen: 502 kg
GVW: 2.600 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 78 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 150 kW

Interieur
Interieurkleur: Charcoal interior with barley ventilated nappa seats
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Used Car afleverpakket (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Volledige controle 
- Onderhoudsbeurt volgens schema 
- Minimaal 1 jaar APK 
- Volle tank 
- Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd 
- Volvo Assistance Card (wegenwachthulp Europa)  
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 40 min

Druk het gaspedaal in en voel de fenomenale kracht van de elektromotor. In een elektrische auto rijdt u tegelijk dynamisch en ontspannen. Geruisloos genieten tegen lage kosten? Dan is deze elektromotor iets voor u! Heerlijk comfortabel zitten, en genieten van stijlvolle kwaliteit? Deze auto heeft een fraai lederen interieur. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Het panoramadak geeft extra sfeer aan het interieur en biedt een prachtige doorkijk naar buiten. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Niet alleen u, maar ook uw passagiers zitten goed, dankzij de verwarmde achterbank. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Onder alle omstandigheden een volmaakt geluid onderweg: het high performance audiosysteem zorgt ervoor. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen full map navigatiesysteem. De draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons voldoet aan de universele Qi-standaard. Elke geschikte smartphone is onderweg zonder snoeren en stekkers op te laden. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Is het maar een buitje of een constante regenstroom? De regensensor reageert altijd accuraat! Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Polestar 2 | Ster komt dichterbij

Aanvankelijk leek de Polestar 2 vooral een droomauto. Met ruim 400 pk, vierwielaandrijving, een extra grote batterij en een prijskaartje van een hele dikke 50.000 euro leek deze elektrische auto alleen besteed aan bevoorrechte kopers. Inmiddels is deze Zweedse ster met Chinese invloeden echter ook beschikbaar in eenvoudigere en dus betaalbaardere versies. Maak kennis met de Polestar 2 in de meest eenvoudige uitvoering: de "Standard Range Single Motor".

Autotest | Polestar 2 Ster komt dichterbij

De Polestar 2 in de basis-uitvoering kost hetzelfde als een vergelijkbare auto met benzinemotor, maar biedt meer comfort, betere prestaties en een lagere prijs per KM. Lekker eigenzinnige ergonomie.

Plus

  • nette prijs
  • maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt
  • onderscheidend karakter

Min

  • laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
  • Android in de auto biedt geen meerwaarde boven Android via de smartphone
  • hinderlijke fluittoon rond 100 km/u

Conclusie

Nadat de Polestar 2 al verkrijgbaar was met een extra grote batterij en dubbele elektromotor is deze Zweedse ster nu ook beschikbaar in eenvoudigere versies. Voor deze test is de variant in de basisuitvoering met standaard batterij en een enkele elektromotor ingezet. In vergelijking met een auto met benzinemotor heeft de testauto eenzelfde prijskaartje en is de Polestar alleen in het nadeel met het bereik (430 km in theorie, 350 km in de praktijk). De ruimte is gelijk en in alle andere opzichten is de Polestar zelfs in het voordeel. Zo is de Polestar 2 vlotter, stiller en veel voordeliger per kilometer.

Echter, daarmee is de Polestar 2 niet uniek. Wat de Polestar 2 uniek maakt is het karakter. Met name de oudere merken verpakken hun elektrische auto's in een traditioneel jasje. Ze laten zich net zo bedienen als de auto's van decennia terug en geven de elektromotoren zelfs een karakter dat zoveel mogelijk lijkt op dat van een benzinemotor. Als nieuw merk kan Polestar breken met het verleden en daarom alle voordelen die elektrisch rijden biedt optimaal benutten. Dat blijkt uit de vormgeving, ergonomie, bediening en rijeigenschappen. En precies die kwaliteiten komen in deze basisversie een stuk dichterbij!

Deel deze advertentie