Porsche 911 3.8 Turbo S SCHUIFDAK+SPORTUITLAAT+PCCB+TOPVIEW

€ 219.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2020
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.700 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.745 cc
Vermogen 477 kW (650 pk)

Porsche 911 3.8 Turbo S SCHUIFDAK+SPORTUITLAAT+PCCB+TOPVIEW


€ 219.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2020
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.700 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.745 cc
Vermogen 477 kW (650 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Borgers Auto Import
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 12
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3253745 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.borgers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 2,7 s
Topsnelheid: 330 km/u
Ledig gewicht: 1.640 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
CO2-uitstoot: 271 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Deze prachtige en dealer onderhouden Porsche 911 Turbo S in GT-zilver is uitgevoerd met o.a.:

20-/21-inch lichtmetalen velgen in 911 Turbo S-design (Centerlock)
2-zone comfortairconditioning
Achterasbesturing
Adaptieve sportstoelen voor (18-voudig verstelbaar, elektrisch) met geheugenpakket
Automatisch dimmende binnenspiegel
Bandenspanningscontrolesysteem inclusief sensoren
BOSE® Surround Sound System
Cameragebaseerde verkeersbordenherkenning
Cruise control
Dashboard, armsteunen en bovenkant portieren in leder uitgevoerd
Digitale radio-ontvangst
Elektrisch bedienbaar glazen schuif-/kanteldak
Elektrisch inklapbare en automatisch dimmende buitenspiegels met memory
Elektrisch verstelbaar stuurwiel
Elektrisch verstelbare voorstoelen voor met memory op bestuurdersstoel
Exclusive LED-achterlichten met doorlopende lichtstrip
Exterieurpakket hoogglans zwart
Gele remklauwen (onderdeel PCCB)
Hemelbekleding in alcantara zwart
Interieurpakket carbon mat
Lane Departure Warning (rijstrooksensor)
Lederen bekleding in nappa met afwijkende stiksels
LED-Matrix koplampen inclusief PDLS Plus
Logo 'PORSCHE' en modelaanduiding in zwart hoogglans gespoten
Multifunctioneel GT-sportstuurwiel met schakelfunctie
Navigatiesysteem van Europa met grootbeeld kleuren-touch-screen
Park Assistant (inparkeerassistent) incl. Surround View (360 graden camera's)
PASM sportonderstel (-10 mm)
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
Porsche Communication Management (PCM)
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
Porsche Entry & Drive (starten/stoppen zonder sleutel)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Privacy glass
Smartphone integratie (o.a.: Apple CarPlay)
Sport Chrono Pakket (instellen van het rijgedrag)
Sportuitlaat met regelbare kleppen (inclusief zwarte einddempers)
Stuurbekrachtiging Plus
Telefoonvoorbereiding bluetooth
Turbo S-aanduiding in de hoofdsteunen
Verwarmbaar stuurwiel
Verwarmbare voorstoelen
Vierwielaandrijving

De Nederlandse nieuwprijs bedraagt ca. € 302.250,00. Hebben wij u interesse gewekt? Neem vrijblijvend contact met ons op via 026-3253745 of info@borgers.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie