Bouwjaar | 01-01-1970 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.706 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 91-1M-OD Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-1970 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.706 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 91-1M-OD Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Classics-World |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Erlecomsedam 84 |
Postcode | 6577 JE |
Plaats | Erlecom |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54940942 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.classics-world.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Porsche 911 Resto Mod 375PK
Deze van origine 1970 911T Coupe is volledig omgebouwd naar een Resto Mod 911.
Een map met facturen zit erbij welke meer dan tweemaal de vraagprijs voor de auto bedragen.
Uitgerust met een 385 pk sterke turbo boost motor weet je niet wat je meemaakt als je het pedaal tegen de vloer aan trapt.
Verder beschikt de auto over speciale Fuchs wielen en verbrede fenders.
Simpelweg een one of a kind Porsche 911. Je wordt werkelijk omver geblazen, wanneer je de kracht van deze motor meemaakt.
Gespoten in de kleur Petrol blue en uitgerust met een zandbeige interieur met RS Sport seats.
- Build with original RS steel flares
- Suspension is lowered by 30mm
- Power windows, the switch is operated by the original window opening crank
- Wooden 917 shifter with short shift system
- Original 3.3L turbo engine
- Custome intercooler to fit with the ducktail
- SC cams, Carillo rods, polished crank, larger injector blocks, new wiring harnass and plugs, new ecu, rebuilt transmission
- 930 brakes and turbo front suspension
- Aluminium rear trailing arms
- Renewed shocks
- 911SC 915 transaxle
- 7 en 8 x 15 inch Fuchs, RS finish
- 934/935 tell tail boost gauge
- Adjustable turbo pressure in interior
- MA Shaw ducktail
- Rarlyl8 headers and muffler
- Tial wastegate and blowoff valve
Eventuele transportmogelijkheden binnen Europa, zowel open als gesloten transport.
Rene van der Wal
Classics-World Erlecom ( locatie Ooij, 5 min van Nijmegen ) 0654940942
Gespecialiseerd in Porsches, Jaguars, Mercedes, Austin Healeys
Meer dan 1000m2 showroom met altijd +/- 50 auto's op voorraad!
Graag even van te voren bellen aangezien we twee locaties hebben, bedankt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.