Bouwjaar | 28-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.593 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HL-486-G Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.593 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HL-486-G Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Motron B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 13 |
Postcode | 6871 KA |
Plaats | Renkum |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)317 - 319959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.motron.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2010 - 2014
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 98 liter
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Wielbasis: 289 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 800 kg
GVW: 2.850 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Porsche Cayenne Diesel. Geleverd op 28 februari 2013 in Amerika. In 2015 is de Cayenne naar Nederland gekomen.
In de chique kleurstelling donker blauw metallic met een beige interieur.
Uiteraard is het onderhoudsboekje aanwezig. Recent is de Porsche voorzien van onderhoud. De Porsche wordt afgeleverd met een nieuwe APK.
Uitgerust met onder andere: chrono pakket, cruise control, boordcomputer, multifunctioneel stuurwiel, vol elektrische stoelen, stuurverwarming, stoelverwarming voor, stoelverwarming achter, stoelventilatie, schuif/kantel dak, privacy glas, afneembare trekhaak en parkeersensoren voor en achter.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!