Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid CHRONO ADAP.CRUISE PANODAK/360CAMERA

€ 67.900,-

Bouwjaar 18-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.242 km
Deuren 5
Kenteken TN-025-T Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid CHRONO ADAP.CRUISE PANODAK/360CAMERA


€ 67.900,-

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.242 km
Deuren 5
Kenteken TN-025-T Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ruud van den Beld
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenberg 16
Postcode 7364 BT
Plaats Lieren
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ruudvandenbeld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jun 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 340 kW (462 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 14 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.6 kW, 6 km actieradius per uur

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 72 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Overige informatie
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:00

Splinternieuwe, volledig dealeronderhouden, origineel Nederlands geleverde en van de eerste eigenaar, PORSCHE CAYENNE 3.0 E-Hybride met Sport-Chrono pakket en vele opties!

!! 3.0i liter Turbo 6-Cylinder in combinatie met 14,1 Kwh Accupakket met een totaal vermogen van 340 kW (462 PK) en maximum koppel 700 Nm !!
!! 4X4 AANDRIJVING EN 8-TRAPS AUTOMAAT !!

Bouwjaar / Eerste registratie: 18-09-2018.
Kenteken: TN-025-T. (origineel Nederlands)

86.242 km origineel, volledig onderhouden en met NAP-AUTOPAS/RDW TELLERRAPPORT!
!! LET OP !! ALLE BEURTEN BIJ PORSCHE GEHAD !! COMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE AANWEZIG !!
APK: nieuw bij aflevering.

!! NOOIT IN GEROOKT EN SCHADEVRIJ !!

!! ALLE ORIGINEEL GELEVERDE SLEUTELS AANWEZIG !!

PORSCHE MOONLIGHT BLUE METALLIC.
PORSCHE MOJAVE-BEIGE VOLLEDEREN SPORTINTERIEUR

Naast de standaarduitrusting is de Porsche Cayenne E-Hybride voorzien van:

0N5 - Achterasbesturing
9VL - BOSE® Surround Sound System
PW5 - Adaptieve cruise control inclusief noodgevalassistent
QV3 - Digitale radio
3S1 - Dakreling aluminium
3FU - Panoramadaksysteem, elektrisch glazen panorama-dak
Q2J - Comfortstoelen vóór (14-voudig elektrisch verstelbaar) met Memory Pakket
4F2 - Comforttoegang / Keyless entry/close
43F - 21 inch RS Spyder Design wielen inclusief wielkuipverbreding in exterieurkleur
1BK - Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
8IU - Led-matrix-koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
MET - Metallic lak
KA6 - ParkAssistent voor en achter inclusief Surround View Camera's
GZ2 - Soft close deursysteem
QZ7 - Stuurbekrachtiging Plus
2ZH - Stuurwielverwarming
4A4 + 4A3 - Stoelverwarming voor- en achterin
4A3 - Stoelverwarming voo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie