Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid van 1e eigenaar met luchtvering en achterasbesturing.

€ 85.950,-

Bouwjaar 13-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.304 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid van 1e eigenaar met luchtvering en achterasbesturing.


€ 85.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.304 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Koen Exclusief B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 8
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 4720546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.koenexclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 36 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat voor: 255/55 R19
Bandenmaat achter: 275/50 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.8 kW
Accu snelladen: ja

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 56 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 39,166666666667 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal

Diepzwarte derde generatie Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid. Mooi compleet uitgevoerd en origineel Nederlands geleverd met volledige onderhoudshistorie.

3e generatie Cayenne.
Wij vinden de derde generatie Cayenne een stuk eleganter dan zijn voorganger. Naast de vele uiterlijke veranderingen is het interieur compleet vernieuwd met een groot 12,3 inch infotainment scherm, 7.0 inch TFT digitale tellers en nieuwe "touch" knoppen op de midden console. Hiermee heeft de derde generatie de juiste ingrediënten voor een SUV uit het topsegment. Deze auto is uitgerustmet het exterieur pakket zwart en een dakrail in aluminium zwart. In combinatie met de 21 inch RS Spyder Design velgen en een prachtig vollederen interieur krijgt deze Cayenne een zeer luxe uitstraling maar is tegelijkertijd sportief elegant.

E-Hybrid.
De auto heeft een plugin-hybride aandrijflijn met een elektromotor en een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 340 kW (462 pk) en een maximum koppel van 700 Nm. Indien er volledig elektrisch gereden wordt dan werkt alleen de 135pk / 400nm sterke elektromotor. Ideaal voor in de stad maar ook bruikbaar op de snelweg tot 130km/h.

Het accupakket bedraagt 14,1kWh. Hiermee is een de praktijk een actieradius mogelijk van ca 45 km in de zomer en ca 30km inde winter. Dat is voldoende voor de meest gebruikelijke ritjes zoals boodschappen, kinderen halen en brengen of zelf woon- werkverkeer. Deze Cayenne heeft overigens de optionele snellader van 7,2kw aan boord waardoor de laadtijd halveert. Helaas wordt deze optie vaak "vergeten".

Uitvoering en opties.
Het interieur is voorzien van mooi zwart leder en elektrische 18 weg verstelbare adaptieve sportstoelen met geheugen en stoelverwarming. Het voor velen belangrijke Sport Chrono pakket Plus is aan boord evenals een meesturende achteras en luchtvering. Ook andere belangr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie