Bouwjaar | 15-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.497 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-701-RR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.497 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-701-RR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Vreman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 33 |
Postcode | 6902 PC |
Plaats | Zevenaar |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 341012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovreman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 494 x 200 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.150 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.850 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Leder zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 301 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik in de stad: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Minimaal 6 maanden geldige APK en RDW-leges.
- Bosch Car Service Premium Occasion Label (€ 995 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema indien noodzakelijk, 12 maanden wettelijke garantie*, cleanen van interieur en exterieur, half volle tank brandstof, nieuwe APK keuring.
*= de garantie kan bestaan uit minimaal 12 maanden resterende fabrieksgarantie of uit 12 maanden Bovag garantie of uit een combinatie van beide (bijvoorbeeld nog 7 maanden resterende fabrieksgarantie aangevuld met 5 maanden Bovag garantie).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Deze auto is voorzien van het Bosch Car Service Occasions label, waarbij o.a. een grondige 100 punten check wordt uitgevoerd. Kwaliteit staat bij ons namelijk zeer hoog in het vaandel. Het betreft tenslotte uw nieuwe auto. Graag nodigen wij u uit om deze of één van onze andere occasions te komen bezichtigen. Een proefrit behoort tot de mogelijkheden. Kom langs en overtuig uzelf. Tot ziens bij Bosch Car Service AutoVreman Zevenaar.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
-Maandag t/m Donderdag: 8:00 t/m 20:00
-Vrijdag: 8:00 t/m 18:00
-Zaterdag: 9:00 t/m 17:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!