Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid|keramisch|carbon

€ 149.950,- incl. BTW

Bouwjaar 02-04-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 71.200 km
Deuren 4
Kenteken T-300-LK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 403 kW (549 pk)

Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid|keramisch|carbon


€ 149.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-04-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 71.200 km
Deuren 4
Kenteken T-300-LK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 403 kW (549 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Harte Exclusief
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koningsbergenweg 12-7 0
Postcode 3771 NS
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41319396 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 295 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4929 x 1983 x 1702 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.565 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 93 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal

Dealer onderhouden geleverd door Porsche centrum Reutlingen in Stuttgart.
Genoemde prijs is inc 1jaar Porsche Approaved garantie!
Zeer volledige Cayenne hybride met 680pk
Uniek carbon stuurwiel!
Keramische remschijven
Stoelventilatie
22" inch lichtmetalen velgen
360 graden camera
Recent een grote onderhoudsbeurt gehad bij Porsche dealer Leusden ; 61.160km
zeer rijk aan opties!

Vraagprijs is inc btw

Inruil mogelijk

Voor meer vragen bel gerust

0641319396

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie