Bouwjaar | 12-06-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 144.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 21-GFV-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 144.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 21-GFV-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bongers Automotive |
Contactpersoon | Thijs Bongers |
Adres | Houtmolenstraat 41 |
Postcode | 7008 AP |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51456400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bongersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 295/35 R21
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 251 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 193 x 168 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.220 kg
Laadvermogen: 860 kg
GVW: 3.080 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 332 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik in de stad: 20,6 l/100km (1 op 4,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 378 - € 430 per kwartaal
Aangeboden: Nederlands geleverde Porsche Cayenne GTS met slechts 144.000KM. De ultieme SUV van eind jaren '00 in de Sandwhite over een zwart leder/alcantara interieur. Leuke opties: 21 inch Velgen, voor en achter stoelverwarming en elektrische achterklep.
Zo worden ze niet meer gemaakt; een 'ongeblazen' 4.8 liter V8 met 405pk en 500Nm. Goed voor een sprint van 0 naar 100 in slechts 6,1 seconden en een top van 253 km/u. Een feest om mee te rijden met de stuurbeleving van een sportieve station en een rauwe soundtrack. Zakelijk zeer gunstig te rijden onder de Youngtimer regeling, fiscale waarde bedraagt slechts €8.000,-. €24.800,- ex btw. Inruil mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!