Porsche Cayenne 4.8 Turbo

€ 39.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.496 km
Deuren 5
Kenteken 66-XR-KV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 368 kW (501 pk)

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.496 km
Deuren 5
Kenteken 66-XR-KV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 368 kW (501 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Bruil
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Doetinchemseweg 116
Postcode 7054 BK
Plaats Westendorp
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 298562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autobruil.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • dakrail
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 275 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 193 x 169 cm
Wielbasis: 29 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.330 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 3.080 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 358 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik in de stad: 22,5 l/100km (1 op 4,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,5 l/100km (1 op 9,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal

Wij zijn een Occasion Center die levert aan collega autobedrijven maar zeker ook aan de particuliere klant en al meer dan 50 jaar actief in de autobranche.

We houden ons bezig met de inkoop van jong gebruikte, dealer onderhouden occasions, voorzien van onderhoudshistorie/NAP en vaak afkomstig van de eerste eigenaar. Onze inruil en leveringsvoorwaarden zijn op basis van business to business, dus scherpe meeneemprijzen. Natuurlijk bestaat de mogelijkheid om een onafhankelijke aankoopkeuring te laten verrichten (ANWB, Dekra etc.).
Daarnaast zijn wij erkend Microcar-dealer. Wij hebben altijd de nieuwste modellen in onze showroom staan.
Door inruil hebben wij ook occasions in de goedkopere prijsklasse, dus bij ons slaagt u altijd!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie