Bouwjaar | 19-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.083 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-906-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.083 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-906-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's en Co B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 't Holland 23a |
Postcode | 6921 GX |
Plaats | Duiven |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40380276 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosenco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 315/30 R22
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 261 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.060 kg
Laadvermogen: 780 kg
GVW: 2.840 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 251 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,8 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
In zeer nette staat verkerende en perfect rijdende Porsche Cayenne 4.8 GTS Automaat met zwart vol leder interieur met stoelverwarming en memory, groot elec glazen panoramadak, climate control, bi-xenon met bochtenverlichting, 8 traps Automaat, park distance control voor en achter, origineel full map navigatiesysteem met Bose soundsysteem, cruise control, sportonderstel, prachtige 22 inch BG forced lm velgen met 4 zgan Pirelli P-zero 315-30-22 banden (nw prijs 11.000,-) stoelverwarming voor en achter, achteruitrij camera, GT tuning Rvs sportuitlaat met geïntegreerd kleppen systeen en akrapovic eindtips (prachtig vol geluid), elec stuurkolom, elec ramen voor en achter, privacy glas, leder sportstuur met schakelflippers, elec lendeverstelling, donkere alcantara hemel, LED dagrijverlichting, start-stop systeem, elec achterklep, elec inklapbare buitenspiegels, ambiance verlichting interieur, middenarmsteun, hoofdsteunen voor en achter, remmen rondom als nieuw, boardcomputer, traction control, isofix, lichtautomaat, dynamische buitenspiegels, regensensor, alu interieur afwerking, elec zonnescherm, elec stoelverstelling 18 standen, etc. NL kenteken 2016 en onderhoudsboekjes (compleet ingevuld) en NAP (nationale autopas) certificaat en 2 sleutels aanwezig. Inruil en financiering mogelijk. Koopje voor deze prachtige en zeer complete Porsche Cayenne 4.8 GTS met deze super uitstraling nu slechts 33900,- incl nieuwe Apk tot 02-2025. (All-in prijs wij berekenen geen afleveringskosten).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!