Porsche Cayenne Coupé 3.0 E-HYBRID 474 PK STE MODEL PASS.DISPLAY LUCHTVERING SOFTCLOSE ELEK.TREKHAAK BOSE HUD PHEV

€ 149.900,- incl. BTW

Bouwjaar 29-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.788 km
Deuren 5
Kenteken T-524-ZR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 345 kW (470 pk)

Porsche Cayenne Coupé 3.0 E-HYBRID 474 PK STE MODEL PASS.DISPLAY LUCHTVERING SOFTCLOSE ELEK.TREKHAAK BOSE HUD PHEV


€ 149.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.788 km
Deuren 5
Kenteken T-524-ZR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 345 kW (470 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam TOP AUTOS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zesweg 150
Postcode 6604 BP
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 6450121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.top-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 346 kW (470 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Vermogen brandstofmotor: 349 kW (475 PK)
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 74 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 254 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 200 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.430 kg
Laadvermogen: 680 kg
GVW: 3.110 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 25 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 11 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,4 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 - € 241 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-09-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

?NIEUWSTE? PORSCHE CAYENNE COUPE 3.0 E-HYBRID VAN 28-09-2023. NIEUW GELEVERD DOOR PORSCHE CENTRUM GELDERLAND.

Dit is de nieuwe Porsche Cayenne, het 2024-model. Waarmee ie eigenlijk ook z'n verjaardag viert want de Porsche Cayenne paradeert al sinds 2003 rond. Tot veler verdriet, destijds. Maar nu is iedereen er wel aan gewend. Sterker, alle andere grote, sportieve automerken zijn inmiddels overstag - er schijnt zelfs een McLaren SUV aan te komen. Hoe ook, Porsche blijft gewoon doorontwikkelen met de Cayenne. Zo presenteert het merk de facelift van de derde generatie van de Porsche Cayenne.

Porsche pakt het vrij resoluut aan. De Cayenne krijgt niet alleen maar wat cosmetische updates, maar gaat ook motorisch onder het mes. Laten we eerst naar de optische veranderingen kijken. Van voren ziet de SUV er een tikkeltje anders uit door de nieuwe neus waar ook nieuwe koplampen in gehuisvest zijn.

Interieur van de nieuwe Porsche Cayenne 2023-2024
Binnen in het interieur verandert er ook best wat. Net als bij de Taycan heeft de bijrijder nu een eigen infotainmentschermpje. In de Cayenne is dat scherm 10,9 inch groot, mocht je het willen weten. Door een speciale folie kun je trouwens niets op dat scherm zien als je er vanaf de bestuurdersstoel naar kijkt. Een typisch veiligheids-geneuzel-dingetje, dat je bij meer merken tegenkomt.

Het scherm in het midden is 12,3 inch terwijl je als bestuurder kunt opscheppen met het grootste scherm van allemaal. Dat is 12,6 inch groot. Overigens krijgt de Cayenne Coupe ook de 2023-facelift dus mocht je sportieve aspiraties hebben en minder hoofdruimte achterin wensen: het kan.

Motorisering van de Porsche Cayenne:
Porsche legt er een nieuwe elektromotor in die op zichzelf 177 pk produceert en waarmee je 90 kilometer elektrisch

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie