Bouwjaar | 2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.846 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-544-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 499 kW (680 pk) |
€ 94.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.846 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-544-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 499 kW (680 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hermans collectables |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Marke 12 |
Postcode | 6951 KM |
Plaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57354706 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hermans-collectables.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 310 km/u
Ledig gewicht: 2.310 kg
Wielbasis: 295 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 1
Aangeboden door Hermans Collectables:
Een origineel Nederlands geleverde Porsche Panamera 4.0 Turbo S E-Hybrid uit 2017 met maar liefst 680pk!
De Porsche heeft de volgende extra opties: Keramische remmen, Luchtvering, Schuif/kantel dak, Soft-Close portieren, Keyless Entry, Sport-Chrono pakket, Sportuitlaat, Burmester audio, Memory seats, Stoelverwarming voor en achter, Stoelverkoeling, Stuurwielverwarming, Alcantara hemelbekleding, Sfeerverlichting, 360* camera, Adaptieve Cruise Control, Lane assist, Lane Change Assist en Porsche Active Safe.
- De Porsche is voorzien van een Akrapovic uitlaatsysteem t.w.v. €7.500,-.
- De Porsche is volledig dealer onderhouden door Porsche Centrum Gelderland.
De Porsche wordt geleverd met documentatie, reserve sleutel en 1 jaar garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.