Bouwjaar | 23-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.557 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-158-LB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 46.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.557 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-158-LB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van den Brink |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Rosendaalsestraat 437- 439 |
Postcode | 6824 CK |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 4424866 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovandenbrink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2022 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 147 kW (200 PK)
Vermogen elektromotor(en): 147 kW (200 PK)
Vermogen brandstofmotor: 147 kW (200 PK)
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Ledig gewicht: 1.492 kg
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 23-08-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Van den Brink staat al jaren bekend als regionale specialist in Renault. Al in 1963 onderscheidde het autobedrijf zich door zich te specialiseren op het merk Renault. Autobedrijf Van den Brink levert op verzoek uiteraard ook alle overige merken. Het bedrijf heeft een naam hoog te houden; vanuit de verre omstreek komen klanten om te kunnen profiteren van de gedegen service en hartelijke behandeling. Gemoedelijk doch zakelijk. Men weet snel waar men aan toe is en dat is de kracht van het team. Van den Brink richt zich zowel op de zakelijke als de particuliere markt. Voor particulieren staan we bekend als een betrouwbaar servicecenter. We hebben altijd een ruime voorraad van jong gebruikte occasions, een belangrijk onderdeel van ons bedrijf.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug
Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.
De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.
Plus
- moderne uitstraling
- doordachte ergonomie
- prima weggedrag
Min
- mild hybrid motor te zwak voor deze auto
- infotainment van Google geeft zorgen over privacy
Conclusie
Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.
Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.