Renault Austral 1.2 Mild Hybrid 130 Techno | PANORAMADAK | PARKEERCAMERA 360° | CRUISE CONTROLE ADAPTIEF | UIT VOORRAAD LEVERBAAR / TE BESTELLEN |

€ 37.945,- incl. BTW

Bouwjaar 29-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.000 km
Deuren 5
Kenteken T-485-XT Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Austral 1.2 Mild Hybrid 130 Techno | PANORAMADAK | PARKEERCAMERA 360° | CRUISE CONTROLE ADAPTIEF | UIT VOORRAAD LEVERBAAR / TE BESTELLEN |


€ 37.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.000 km
Deuren 5
Kenteken T-485-XT Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Apeldoorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan van de Dierenriem 41
Postcode 7324 AB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5333085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 451 x 183 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.396 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.994 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Ook anno nu blijven Franse auto?s altijd hun elegantie en romantiek houden. Maar vergis u niet: qua techniek en prestaties is deze Drive for change van wereldniveau. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Voorin is het ?s winters genieten met de verwarmbare voorstoelen. Deze hebben bovendien een massagefunctie, zodat bestuurder en bijrijder altijd fit en soepel uitstappen. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Telefoonaccu in het rood? Laad 'm simpel op met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Autosleutels overbodig. Deze Renault Austral is voorzien van keyless start. De uitrusting van deze auto is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer beh

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug

Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.

Autotest | Renault Austral Twee stapjes naar voren, een stapje terug

De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.

Plus

  • moderne uitstraling
  • doordachte ergonomie
  • prima weggedrag

Min

  • mild hybrid motor te zwak voor deze auto
  • infotainment van Google geeft zorgen over privacy

Conclusie

Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.

Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.

Deel deze advertentie