Bouwjaar | 18-02-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.881 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-NGK-5 Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.946 cc |
Vermogen | 152 kW (207 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.881 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-NGK-5 Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.946 cc |
Vermogen | 152 kW (207 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HARTOG Autostudio |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Simon Stevinstraat 15 |
Postcode | 4004 JV |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 763763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hartogstudio.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2001 - 2003
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.716 kg
Laadvermogen: 584 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 15,9 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
- Kenteken tenaamstelling
- Vloeistofcheck
- Schoonmaken
Renault Avantime 3.0 V6 207PK, Handgeschakeld, Lederen interieur, Glazen panoramadak, Afneembare trekhaak, 17 inch lichtmetalen velgen, Climate Control, Cruise Control, Navigatie, Xenon verlichting, Parkeersensoren achter, Metallic lak, Duitse historie aanwezig, Diverse reserve onderdelen aanwezig, Armsteun voor + achter.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Avantime | Lef
Wie op school het vak filosofie heeft gevolgd, kent wellicht het gerucht van het proefwerk met slechts één vraag. Die vraag luidde: "wat is lef?". Een bijdehante student schreef midden op het antwoordvel "dit" en leverde het papier verder onbeschreven in. Het lijkt alsof die leerling nu bij Renault werkt. Hij nam een full-size MPV, zette middenin het enorme interieur dat een dergelijke auto heeft twee forse stoelen en noemde het resultaat 's werelds grootste coupé.
Je moet wel lef hebben: een royale MPV ombouwen tot design-auto voor twee. Het lef wordt beloond met een baanbrekend uiterlijk, prima rijeigenschappen en een unieke rijervaring. Hulde aan Renault!
Plus
- de tijd vooruit!
- veel ruimte voor twee
- zeer comfortabel
Min
- storingsgevoelig
- matig zicht in binnenspiegel
- gordels laag op de schouders
Conclusie
Zelden heeft een gewone standaard productieauto zoveel bewondering en plezier gebracht tijdens de testperiode. Voetgangers lopen spontaan de weg op om te vragen wat dit voor wonderlijke verschijning is, in files worden enthousiast duimen opgestoken, bij verkeerslichten gaan raampjes open om bewondering uit te spreken voor deze toekomstauto en zelfs als de Avantime is geparkeerd is het niet ongebruikelijk dat er mensen omheen lopen die hun ogen nauwelijks geloven. Hulde aan Renault!
Met de term Createur d'Automobiles geeft het merk aan een eigen koers te varen die in korte tijd heeft geresulteerd in diverse vernieuwende auto's. De onlangs onderscheiden Megane moet daarvan voor het grootste volume zorgen, terwijl de Vel Satis vooral op de zakelijke markt is gericht. De Avantime is echter de meest baanbrekende auto en de bron van de vernieuwing binnen Renault. De Avantime is echt bijzonder om te rijden dankzij een groot gevoel van vrijheid, bijzondere vormgeving en prima rijeigenschappen. Politiek smaakmaker Loesje heeft hier een heel toepasselijke uitspraak: het meervoud van lef is leven (Ivo Kroone).