Renault Captur 0.9 TCe Dynamique, 1E EIG AFK, trekhaak , camera, NAP, GEEN IMPORT, VOLLEDIG DEALER OH

€ 11.450,-

Bouwjaar 09-07-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.824 km
Deuren 5
Kenteken JX-552-Z Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique, 1E EIG AFK, trekhaak , camera, NAP, GEEN IMPORT, VOLLEDIG DEALER OH


€ 11.450,-

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.824 km
Deuren 5
Kenteken JX-552-Z Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocenter Andelst B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Geurdeland 6
Postcode 6673 DR
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 429708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocenterandelst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 573 kg
GVW: 1.653 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Tenaamstelling.
- Servicepakket A (€ 495 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - Tenaamstelling. - Reinigen interieur en exterieur. - Vloeistoffen controle.
- Servicepakket B (€ 895 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - 12 maanden garantie. - Afleverbeurt - Wax en poetsbeurt, interieur en exterieur. - Tenaamstelling.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Speciaal pakket (€ 1.295 meerprijs): - Nieuwe APK. - 12 maanden garantie. - Wax en poetsbeurt. - Onderhoudsbeurt (waar auto aan toe is). - Tenaamstelling. - Airconditioning check.

WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B.

Leuke hoge, van 1e eigenaar afkomstige, volledig dealer onderhouden en originele Nederlandse Renault Captur 0.9 TCe Dynamique. Deze Renault Captur is o.a. voorzien van de ''Pack City'' (achteruitrijcamera, buitenspiegels elektrisch inklapbaar en parkeersensor achter). Verder heeft deze Renault Captur afwijkende dakkleur, automatische airconditioning, autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, chroom delen exterieur, cruise control, DAB, elektrische ramen voor en achter, ESP, extra getint glas, hill hold functie, keyless entry, LED dagrijverlichting, lichtmetalen velgen 17'', multifunctioneel lederen stuurwiel, multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem full map, regensensor, spraakbediening, start/stop systeem, trekhaak (max. trekgewicht geremd 1.200KG), etc.

LET OP! PRIJS IS EXCL. SERVICEPAKKET VAN €895,-
(DIT SERVICEPAKKET BEVAT: 6/12 MAANDEN GARANTIE, MINIMAAL 6 MAANDEN APK, AFLEVERBEURT, COMPLETE SCHOONMAAKBEURT EN TENAAMSTELLING).

= Bedrijfsinformatie =

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Auto Center Andelst BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen onts

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie