Renault Captur 0.9 TCe Intens | Navigatie | Keyless | Cruise Control | LED

€ 12.295,-

Bouwjaar 19-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.104 km
Deuren 5
Kenteken XS-433-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Intens | Navigatie | Keyless | Cruise Control | LED


€ 12.295,-

Algemeen

Bouwjaar 19-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.104 km
Deuren 5
Kenteken XS-433-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Leeuwen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 2
Postcode 4041 CR
Plaats Kesteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 483323 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleeuwenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - jan 2019

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 523 kg
GVW: 1.671 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

Kijk voor een uitgebreide beschrijving en fotoreportage op www.vanleeuwenautos.nl/occasions. Vanaf € 4.500,- worden onze occasions, tenzij anders vermeld, standaard afgeleverd met 12 maanden tot 20.000 kilometer BOVAG-garantie met uitstekende voorwaarden. Bij aankoop van een occasion heeft u zo het meest complete en beste garantiepakket. U hoeft ook geen eigen risico te betalen met deze BOVAG-garantie. Daarnaast worden onze occasions met een halfvolle tank, een recente APK-keuring, onderhoud conform het voorgeschreven fabrieksschema afgeleverd. We houden van transparantie: geen aanvullende aflever- of garantiepakketten, rijklaar is rijklaar en er komen geen extra kosten bij.

Maak kennis met Van Leeuwen Auto's in Kesteren. Een universeel autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Aangesloten bij organisaties c.q. keurmerken als BOVAG en Bosch, goed voor een steeds wisselende voorraad van 100 occasions. Sinds onze start in 1974 hebben we maar één doel: u het plezier en comfort bieden van een betrouwbare, goed onderhouden auto. Klanten uit de wijde omtrek ervaren onze service daarbij als verrassend. De één noemt het dienstverlenend, de ander flexibel, 'n derde toeschietelijk. Eén ding is zeker: ons team overtreft graag uw verwachtingen. Samen met de specialisten van Van Leeuwen Autoschade en Van Leeuwen Autolease. De wasstraat op ons terrein maakt de service compleet. Bekijk het actuele aanbod van occasions, lees meer over de verkoop van nieuwe auto's, verdiep u in onze onderhoud & service. Bezoek onze site www.vanleeuwenautos.nl of kom langs!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie