Bouwjaar | 15-10-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.621 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XRB-85 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.621 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XRB-85 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Passewaaij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Aaldor 20D |
Postcode | 4191 PC |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkpassewaaij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.658 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 585 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Ontdek de perfecte combinatie van stijl en functionaliteit met onze Renault Captur 2014!
Parkeersensoren Achter: Maak parkeren eenvoudig en nauwkeurig met de parkeersensoren aan de achterzijde. Hoor en zie de afstand tot obstakels, waardoor inparkeren een fluitje van een cent wordt.
Achteruitrijcamera: Verbeter je zicht achter de auto met de handige achteruitrijcamera. Parkeer met vertrouwen en vermijd obstakels met het heldere beeld op het display.
Lichtmetalen Velgen: Voeg een vleugje stijl toe aan je rijervaring met de lichtmetalen velgen. Niet alleen visueel aantrekkelijk, maar ze verbeteren ook de algehele prestaties van de auto.
Cruise Control: Maak lange ritten comfortabeler en zuiniger met cruise control. Stel je gewenste snelheid in en leun ontspannen achterover, terwijl de auto het werk voor je doet.
Trekhaak: Ontgrendel nieuwe mogelijkheden voor avonturen. De trekhaak maakt het eenvoudig om een trailer, caravan of fietsenrek toe te voegen, waardoor je flexibel bent voor elke reis.
Airco: Blijf fris en comfortabel, ongeacht het weer, dankzij het efficiënte airconditioningsysteem. Pas de temperatuur aan volgens jouw voorkeur en geniet van een aangename rit.
Keyless Entry & Go: Ervaar ultiem gemak met Keyless Entry & Go. Ontgrendel de auto zonder sleutels en start de motor met een druk op de knop. Snel, handig en modern.
Elektrische Ramen: Bedien moeiteloos de ramen met één druk op de knop. Het elektrische raamsysteem biedt gemak en controle, waardoor je de perfecte ventilatie en lichtinval kunt instellen.
Deze Renault Captur komt uit 2014, werd geleverd van 01-04-2013 tot 31-05-2017 en kostte toen € 21.275,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 898 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 171 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.