Renault Captur 0.9 TCe Dynamique Cruise Control, Navi, Airco, Keyless, Trekhaak

€ 9.950,-

Bouwjaar 15-10-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.621 km
Deuren 5
Kenteken 9-XRB-85 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique Cruise Control, Navi, Airco, Keyless, Trekhaak


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-10-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.621 km
Deuren 5
Kenteken 9-XRB-85 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopark Passewaaij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Aaldor 20D
Postcode 4191 PC
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoparkpassewaaij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.658 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 585 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Ontdek de perfecte combinatie van stijl en functionaliteit met onze Renault Captur 2014!

Parkeersensoren Achter: Maak parkeren eenvoudig en nauwkeurig met de parkeersensoren aan de achterzijde. Hoor en zie de afstand tot obstakels, waardoor inparkeren een fluitje van een cent wordt.

Achteruitrijcamera: Verbeter je zicht achter de auto met de handige achteruitrijcamera. Parkeer met vertrouwen en vermijd obstakels met het heldere beeld op het display.

Lichtmetalen Velgen: Voeg een vleugje stijl toe aan je rijervaring met de lichtmetalen velgen. Niet alleen visueel aantrekkelijk, maar ze verbeteren ook de algehele prestaties van de auto.

Cruise Control: Maak lange ritten comfortabeler en zuiniger met cruise control. Stel je gewenste snelheid in en leun ontspannen achterover, terwijl de auto het werk voor je doet.

Trekhaak: Ontgrendel nieuwe mogelijkheden voor avonturen. De trekhaak maakt het eenvoudig om een trailer, caravan of fietsenrek toe te voegen, waardoor je flexibel bent voor elke reis.

Airco: Blijf fris en comfortabel, ongeacht het weer, dankzij het efficiënte airconditioningsysteem. Pas de temperatuur aan volgens jouw voorkeur en geniet van een aangename rit.

Keyless Entry & Go: Ervaar ultiem gemak met Keyless Entry & Go. Ontgrendel de auto zonder sleutels en start de motor met een druk op de knop. Snel, handig en modern.

Elektrische Ramen: Bedien moeiteloos de ramen met één druk op de knop. Het elektrische raamsysteem biedt gemak en controle, waardoor je de perfecte ventilatie en lichtinval kunt instellen.

Deze Renault Captur komt uit 2014, werd geleverd van 01-04-2013 tot 31-05-2017 en kostte toen € 21.275,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 898 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 171 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie