Bouwjaar | 04-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.180 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-780-ZP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.180 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-780-ZP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto I Bergharen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeveld 2 |
Postcode | 6617 KR |
Plaats | Bergharen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)487 - 531201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.198 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.753 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 645 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Basiskleur: wit / zwart
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Renault Captur. Het is een auto van het bouwjaar 2021, hij heeft 50180 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Deze Renault Captur is voorzien van remote services. Via uw smartphone bedient u diverse functies ook op afstand en krijgt u informatie over de status van uw auto. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem aan boord! Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. Deze Renault is voorzien van draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het systeem van forward collision warning, of in gewoon Nederlands 'botswaarschuwing', treedt in werking als de sensor te weinig afstand signaleert met een voor- of tegenligger. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspann
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.