Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens / CruiseControl / Led / Carplay /

€ 20.950,-

Bouwjaar 10-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.367 km
Deuren 5
Kenteken T-190-PN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens / CruiseControl / Led / Carplay /


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.367 km
Deuren 5
Kenteken T-190-PN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Topper Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koelenhofstraat 7
Postcode 4004 JR
Plaats Tiel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 17114152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.topperauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.222 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.799 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Stap in de verfijnde wereld van deze wit/zwarte Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens uit 2022, met een bescheiden maar indrukwekkende 17.367 km op de teller. Deze auto belichaamt een harmonie tussen comfort, technologie en stijl.

De rit wordt verder verbeterd door geavanceerde technologieën, zoals het full map navigatiesysteem dat je moeiteloos naar je bestemming leidt. Met Bluetooth telefoonvoorbereiding, Apple Carplay en Android Auto blijf je altijd verbonden, terwijl de DAB radio zorgt voor kristalhelder geluid tijdens je reizen.

Veiligheid staat voorop met functies zoals cruise control, lane assist en een achteruitrijcamera, samen met parkeersensoren voor en achter die manoeuvreren in zelfs de krapste ruimtes een fluitje van een cent maken.

Buiten straalt deze Captur kracht en elegantie uit, met LED-verlichting die niet alleen de weg verlicht, maar ook een statement maakt. De 18" lichtmetalen wielen voegen een vleugje sportiviteit toe aan het algehele ontwerp, terwijl de elektrisch verstelbare spiegels en ramen voor en achter zorgen voor ultiem gemak.

In het hart van deze auto ligt een krachtige 1.3 TCe 140 motor die zowel efficiëntie als prestaties levert, waardoor elke rit een plezierige ervaring wordt. Met deze Renault Captur ervaar je het beste van beide werelden - een combinatie van comfort, technologie en stijl die elke rit transformeert tot een opwindend avontuur.

= Bedrijfsinformatie =

GEEN bijkomende Aflever of Rijklaar maak kosten

Topper Auto is een universeel autobedrijf. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld en inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Elke occasion word afgeleverd met NAP certificaat en een geldige Apk. Ook is het financieren en verzekeren van uw nieuwe aankoop via ons mogelijk.

Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen, daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.

Inruil Mogelijk!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie