Renault Captur 1.2 TCe Dynamique, Automaat, Airco, Cruise Control, Navigatie, Parkeersensoren, Camera achter

€ 12.950,-

Bouwjaar 19-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.805 km
Deuren 5
Kenteken RB-738-N Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 87 kW (118 pk)

Renault Captur 1.2 TCe Dynamique, Automaat, Airco, Cruise Control, Navigatie, Parkeersensoren, Camera achter


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.805 km
Deuren 5
Kenteken RB-738-N Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 87 kW (118 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CarFix T&S
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bellstraat 3
Postcode 4004 JN
Plaats Tiel
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 662277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carfixts.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 1.723 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 299): Aflever en Garantiepakket 1: Alle auto's die wij verkopen verkeren in goede staat. De prijzen die wij op internet hanteren zijn onze meeneemprijzen. Wilt u dat uw nieuwe auto voor aflevering nogmaals wordt nagelopen en met garantie wordt afgeleverd, dan is dat ook zeker mogelijk. Wij hanteren de volgende garantiepaketten.
Dit afleverpakket bevat: 3 Maanden garantie* op draaiende onderdelen van de motor & versnellingsbak. *Dit geldt alleen voor auto's minder dan 10 jaar oud., Nieuwe APK, indien deze binnen 3 maanden verloopt., Tenaamstelling van uw nieuwe auto., Volledige Controle van olie, vloeistoffen en remmen.

Een zeer nette en rijk uitgeruste Renault Captur. Deze auto is voorzien van veel prettige opties zoals te zien is hieronder in de lijst. Onder andere dankzij de automatische versnellingsbak en de cruise control kunt u moeiteloos afstanden afleggen zonder in te leveren op comfort. Inparkeren is dankzij de parkeersensoren en de achteruitrij camera achter ook geen probleem meer.
Bent u geïnteresseerd in deze Captur? Neem dan contact op met ons.

Over ons:
CarFix T&S is een allround autobedrijf wat zich gevestigd heeft in Tiel. Op het gebied van verkoop, onderhoud maar ook tuning bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn een open en eerlijk bedrijf en willen dit ook uitstralen naar onze klanten. Wij vinden het belangrijk dat de klant weet waar ze voor betalen. Daarom maken we elke regel van de factuur transparant. Vervangen onderdelen bewaren we eventueel netjes zodat we kunnen aantonen wat er vernieuwd is. We vragen redelijke prijzen omdat we willen investeren in de langetermijnrelatie.

Thomas Moret & Sander van der Beek
CarFix T&S

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie