Bouwjaar | 14-02-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | BL-EK-KI Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 27.775,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | BL-EK-KI Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Blekkink bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bredevoortsestraatweg 119 |
Postcode | 7121 BG |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471945 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blekkink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - jun 2022
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 196 km/u
Ledig gewicht: 1.222 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: B
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Renault wil zich blijvend onderscheiden als koploper in techniek en ontwerp. En dat dan op z?n Frans, natuurlijk. Ook al zeggen ze het in het Engels: 'Drive for change?. Deze nieuwe auto is van de eerste eigenaar. De stoelverwarming maakt het interieur snel behaaglijk op koude dagen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, led-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, led-dagrijverlichting en verstelbare achterbank zijn aan boord. Een subliem geluidsspectrum wordt onder alle omstandigheden geleverd door het high performance audiosysteem. Met de dab-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Mag de muziek wat zachter? U past het volume probleemloos aan met de audiobediening op het stuur. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Muziek vanaf uw telefoon draadloos afspelen via de autoradio? Met connected drive services heeft u altijd uw favoriete muziek bij de hand. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo?n achteruitrijcamera. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Starten en lopen, zonder contactsleutel. De keyless start signaleert de elektronische sleutel die u mee heeft en een druk op de startknop is voldoende. De aanwezige cruise control scheelt lekker in brandstofkosten. En ook bij de flitspaal. Ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto. Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. Het Lane-keeping systeem registreert permanen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.