Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens Automaat 1e Eigenaar

€ 24.450,- incl. BTW

Bouwjaar 31-08-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 69.337 km
Deuren 5
Kenteken R-543-GP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens Automaat 1e Eigenaar


€ 24.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 69.337 km
Deuren 5
Kenteken R-543-GP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Webrovi
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veldweg 6a
Postcode 8181 LR
Plaats Heerde
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)578 - 697363 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragewebrovi.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - jun 2022

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.834 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

RECHTSTREEKS VAN EERSTE EIGENAAR, ORIGINEEL NEDERLANDS (DUS GEGARANDEERDE KILOMETERSTAND) DOOR RENAULT-DEALER GELEVERD EN ONDERHOUDEN!! DEZE COMPLEET UITGEVOERDE EN IN NIEUWSTAAT VERKERENDE RENAULT CAPTUR 1.3 TCE 140PK INTENS AUTOMAAT WORDT AFGELEVERD ZONDER "VERPLICHTE" AFLEVERKOSTEN!!

= Bedrijfsinformatie =

KIJK OP ONZE SITE VOOR MEER INFORMATIE EN FOTO'S (MARKTPLAATS GEEFT NIET ALTIJD DE GEHELE OMSCHRIJVING OP EEN MOBIELE VERSIE WEER EN BEPAALDE SITES GEVEN NIET ALLE FOTO'S WEER)


VAKGARAGE WEBROVI (R.M. VAN WEERT, G.J. BRONSINK, E. VISSER) SINDS 1998 EEN BEGRIP IN DE REGIO. Onze voorraad gebruikte auto's staan voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Tevens beschikken wij over een moderne werkplaats welke is uitgerust met alle benodigdheden om uw auto betaalbaar en veilig op de weg te houden.

Wij doen ons uiterste best (altijd in overleg met de klant) auto's perfect te onderhouden/repareren, af te leveren.

Bij ons GEEN "verplichte" AFLEVERKOSTEN maar een advies over een eventuele (vrijblijvende) aflever/onderhoudsbeurt volgens interval welke wij in onze werkplaats voor een scherp tarief kunnen uitvoeren.

BOVAG GARANTIE, INRUIL en FINANCIERING mogelijk.


Vakgarage Webrovi is tevens ANWB partnerbedrijf Wegenwacht.


Openingstijden Vakgarage Webrovi: MAANDAG t/m VRIJDAG van 08.30uur tot 17.30uur

*ZATERDAGS EN 'S AVONDS OP AFSPRAAK GEOPEND*

GRAAG TOT ZIENS BIJ VAKGARAGE WEBROVI IN HEERDE!

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te gegeven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer zelf ook de zaken die uw koopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie