Renault Captur 1.3 TCe 140 TECHNO | AUTOMAAT | LEDER | CAMERA | PDC | LED | KEYLESS | NAVIGATIE | APPLE CARPLAY | GROOT SCHERM | STOEL/STUURVERWARMING | CRUISE C. |

€ 27.900,- incl. BTW

Bouwjaar 2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 13.420 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 140 TECHNO | AUTOMAAT | LEDER | CAMERA | PDC | LED | KEYLESS | NAVIGATIE | APPLE CARPLAY | GROOT SCHERM | STOEL/STUURVERWARMING | CRUISE C. |


€ 27.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 13.420 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RoBo Automotive
Contactpersoon Roger Booy
Adres Lingewei 105
Postcode 4004 LH
Plaats Tiel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53671081 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.robo-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 204 km/u
Ledig gewicht: 1.253 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Energielabel: C

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

= Bedrijfsinformatie =

Afleverkosten: €495,-

- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Algemene voertuigcheck
- Volle tank brandstof
- Apk keuring

Garantiepakket 1: €895,-

- 6 maanden garantie (in heel Europa)
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Onderhoud volgens schema
- Volle tank brandstof
- Apk keuring

Garantiepakket 2: €1.295,-

- 12 maanden garantie (in heel Europa)
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Onderhoud volgens schema
- Volle tank brandstof
- Apk keuring

*Hoewel onze advertentie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt onderhouden kunnen gebruikers van deze advertentie geen rechten ontlenen aan of aanspraak maken op de juistheid en volledigheid van de inhoud. Opties die van doorslaggevend belang zijn binnen uw besluitvorming kunnen door u worden nagevraagd ter bevestiging aan ons of worden ervaren tijdens een proefrit en/of bezichtiging.*

FINANCIEREN, VERZEKEREN EN INRUILEN IS MOGELIJK

OPENINGSTIJDEN

Maandag - vrijdag | 09:30 - 17:30*
Zaterdag | 10:00 - 16:00*

*Voor een proefrit en/of bezichtiging op afspraak.
*Zondag en in de avonden in overleg.

*LET OP! WIJ HEBBEN NOG EEN TWEEDE STALLINGSLOCATIE WAAR OOK VERSCHILLENDE VOERTUIGEN VAN ONS STAAN. GRAAG VOORAF EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR EEN PROEFRIT EN/OF BEZICHTIGING VOOR ÉÉN VAN ONZE VOERTUIGEN.

HET BEZOEKADRES IS: LINGEWEI 105 (4004 LH) IN TIEL*

RoBo Automotive is een jong automobiel bedrijf, dat is opgericht in 2020. Onze focus ligt op het leveren van jonge occasions die kloppen en waar wij volledig achter staan. Door alle bijbehorende diensten ook te kunnen leveren en garantie te verlenen in heel Europa, treden wij naar buiten als een full- en high service autobedrijf en dat met een nuchtere werkwijze.

Een afspraak inplannen, meer informatie of heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via de onderstaande gegevens.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie