Bouwjaar | 13-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.504 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TF-459-G Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.504 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TF-459-G Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Kleine & Zn. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwstraat 3 |
Postcode | 6981 AH |
Plaats | Doesburg-Stad |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)313 - 472365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renaultkleine.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2019
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Lengte: 412 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 1.744 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,5 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK, en RDW-leges.
- Optioneel afleverpakket 12 maanden Bovag Garantie (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Basiskleur: rood / zwart
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Welkom in ons dealerbedrijf. Garage Kleine is opgericht in 1932 en is in 1946 Renault dealer geworden. Wij zitten gelegen in de binnenstad van Doesburg. Wij bieden van hieruit de verkoop van nieuwe en gebruikte automobielen, onderhoud, verkoop van onderdelen, Kijk voor meer informatie en ons occasion aanbod op WWW.AUTODOESBURG.NL.
Om uw ''Nieuwe'' auto zo perfect mogelijk af te kunnen leveren rekenen wij optioneel € 695,- afleveringskosten. Afleveringsbeurt volgens onderhoudsschema fabrikant, Distributie vervangen indien nodig, Nieuwe apk Keuring, 12 maanden BOVAG Garantie (max 20.000 km), Pechhulp in geheel Nederland, Officiële RDW vrijwaring voor uw inruilauto.
Prijs en uitvoeringsspecificaties voorbehouden.
Geldig voor auto's jonger dan 10 jaar en minder dan 150.000 km gereden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.