Renault Captur 0.9 TCe Limited Navigatie, all season

€ 13.750,- incl. BTW

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.262 km
Deuren 5
Kenteken S-979-TH Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Limited Navigatie, all season


€ 13.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.262 km
Deuren 5
Kenteken S-979-TH Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf H. Kroon Ede B.V.
Contactpersoon W.Drost
Adres Verlengde Maanderweg 97
Postcode 6713 LG
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 616111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.suzukikroon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.659 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis pakket (€ 250): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK, vloeistoffen controle, tenaamstelling, wassen
- Kroon pakket (€ 495): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Afleveringsinspectie, nieuwe APK, technische controle, wassen/zemen/zuigen, 1/2 volle tank, 3 maanden Kroon garantie
- Premium pakket (€ 950): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Onderhoudsbeurt, nieuwe APK, poetsen, volle tank, 6 maanden Bovag garantie, 1 jaar pechhulp pas Europa, EHBO set, lampset

Deze Renault Captur komt uit 2019, werd geleverd van 01-08-2018 tot 30-11-2019. Deze personenauto is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 898 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 171 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13.1 seconden. De wegenbelasting bedraagt € 139.- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

We zijn bereikbaar op: verkoop@suzukikroonede.nl en telefonisch en / of op whatsapp op: 06-46128780 (Wouter Drost)
Per mail, telefoon of app kunnen wij u alles vertellen over uw gewenste auto.

Wij doen er alles aan om alle informatie juist te plaatsen, maar bij onjuistheden of verkeerde informatie zoals accessoires kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.
Bij de aanschaf van de auto dient u de auto zelf te controleren op alle accessoires of het ontbreken hiervan zelfde geldt ook voor eventuele zichtbare schades op de auto.

Onze auto's zijn geprijsd op basis van meeneemprijs, dit is met minimaal 1 maand geldige APK en wettelijke verborgen gebreken garantie. Wij bieden optioneel verschillende afleverpakketten aan waarmee u de auto naar wens kan laten klaar maken.

-Basis afleverpakket = € 250,-
-Kroon afleverpakket = € 495,-
-Premium afleverpakket = € 950,-
-Premium + afleverpakket (alleen voor Suzuki)= € 995,-

Zie de foto in de advertentie voor de uitgebreide toelichting over onze verschillende afleverpakketten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie