Renault Captur 0.9 TCe Limited Navigatie / Handsfree / DAB / PDC

€ 14.950,- incl. BTW

Bouwjaar 01-04-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 64.982 km
Deuren 5
Kenteken S-334-VR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Limited Navigatie / Handsfree / DAB / PDC


€ 14.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 64.982 km
Deuren 5
Kenteken S-334-VR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nijhuis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Indstrieweg 1
Postcode 7156 PA
Plaats Beltrum
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)544 - 481779 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfnijhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.659 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis pakket (zonder meerprijs): Iedere auto wordt standaard geleverd met het basis pakket: * 12 maanden BOVAG garantie (eigen risico € 250,-) * Geldige APK keuring * Algehele en technische controle * Auto wassen en uitzuigen * Minimaal 10 liter brandstof (tank kwart vol)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- BOVAG pakket (€ 695): HET BOVAG SERVICEPAKKET € 695,- * 12 maanden BOVAG Garantie * Nieuwe APK keuring * Algehele en technische controle * Instructie en uitleg over de auto * Airco opnieuw afvullen en reinigen * Auto poetsen en interieur reinigen * Tank half vol brandstof * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema * 12 maanden Autovakmeester Nijhuis pechhulp service Europa
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Drive for change: dat is het motto bij Renault. En dat bewijst het merk met innovatieve techniek, maar ook met Frans gevoel voor styling. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem. Het audiosysteem met DAB-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig via het stuurwiel. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Met de keyless start hoeft u alleen de elektronische token op zak te hebben om in te stappen en te starten. Sleutels niet meer nodig! En deze auto heeft ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur en boordcomputer als standaard uitrusting.

In deze auto zijn verschi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie