Renault Captur 1.5 dCi Dynamique | Trekhaak | Camera | Cruise | Climate

€ 7.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-06-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.753 km
Deuren 5
Kenteken 7-KRN-64 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 1.5 dCi Dynamique | Trekhaak | Camera | Cruise | Climate


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.753 km
Deuren 5
Kenteken 7-KRN-64 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Auto Nol
Contactpersoon Arnold
Adres Tabaksplanter 4a
Postcode 3861 SH
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2465517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autonol.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2013 - jul 2015

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 584 kg
GVW: 1.729 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Auto Nol 3 maanden garantie (€ 395): Deze prijs is inclusief: Nieuwe APK, Kleine onderhoudsbeurt, 3 maanden Auto Nol garantie op draaiende delen van motor en versnellingsbak.
- Auto Nol 6 maanden garantie (€ 695): Deze prijs is inclusief: 6 maanden Auto Nol garantie (volledige garantie), Afleveringsbeurt, Nieuwe APK.
- Bovag garantie (€ 1.250): Deze prijs is inclusief: 12 maanden BOVAG garantie, Afleveringsbeurt Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Kijk voor een volledige fotoreportage op www.AutoNol.nl
Whatsapp: 06- 83834668

Deze Française weet u te verleiden. Want Renault combineert soepele styling met formidabele innovatieve techniek. Inderdaad: Drive for change. In deze SUV vindt u een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Een mooie eigentijdse optie is de keyless entry: zonder sleutels gaan alle sloten open zodra u in de buurt bent! De uitrusting van deze Renault is met navigatiesysteem, lederen stuur en versnellingspook en isofix-aansluiting behoorlijk compleet.

In de Renault Captur heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Die hill hold control: ja, die had u wel wil

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie