Bouwjaar | 03-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.353 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-594-GV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.353 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-594-GV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Harderwijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 6 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 439080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 49 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.514 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 2.057 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.7 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Accu snelladen: compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-09-2024
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 100
Basiskleur: grijs / zwart
Geen andere techniek heeft in deze eeuw de automobiel zo veranderd als de hybridetechniek. De hybride motor combineert een elektromotor met een verbrandingsmotor. U kunt dus kiezen. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem (met DAB-radio!) en het navigatiesysteem. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Dankzij de parkeersensoren voor en achter kunt u met een gerust hart in de kleinste gaatjes inparkeren. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Met de elektronische sleutel in uw zak en met één druk op de knop start u de auto. Dat is keyless start! Natuurlijk behoren lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.