Bouwjaar | 10-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.993 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-620-LJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.993 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-620-LJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Apeldoorn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan van de Dierenriem 41 |
Postcode | 7324 AB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5333085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 47 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.514 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 2.057 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 2.3 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 4 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-03-2025
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 100
Met z'n extra elektromotor geeft de hybride Renault Captur een heel nieuwe dimensie aan het rijden. Het is een auto uit 2023, hij heeft 23993 kilometer op de teller. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Kop aan kont langzaam rijden: dan is afstand houden soms lastig. De file assistent helpt en zorgt automatisch voor veilige ruimte tot de voorligger. Ook als die tot stilstand komt. De jeugd is niet los te maken van hun smartphone, en dat zie je ook aan deze jonge auto. Via een speciale app staat u overal en altijd in contact met uw vierwieler. Superhandig! Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. De Renault is standaard voorzien van: electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.
Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Renault in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Bij de veiligheidssysteme
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.